Skip Navigation LinksAna Sayfa   >   Müşteri Memnuniyeti

MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ

-İNDİ Müşterilerine Pazar lideri, yüksek kaliteli ve uygun fiyatlı ürünlerden oluşan bir portföyle hizmet vermek için çaba sarf eder .

İNDİ kalite-fiyat performansını dikkate alarak; markalı ürünler yanında yüksek kaliteli ucuz ürünleri de müşterilerinin beğenisine sunar.

İNDİ satın alması satışa sunacağı ürünleri öncelikle kendisi kullanacaksa satışa sunar.  

İNDİ müşterileri memnun kalmadıkları ürünleri alım belgesini (Yazar kasa fişi) ibraz ederek koşulsuz iade edebilirler.

 İNDİ Marketçilik satın aldığı ürünlerin üretim tarihi en uzun olanlarını tercih eder.Bu sayede                                müşterilerine en taze ve en yeni ürünleri sunmaya gayret eder.

Kalite anlayışından ve müşteri memnuniyeti önceliğinden ödün verilmez.

 Etkin maliyet yönetimi politikasıyla yönlendirilmektedir.

Müşterilerinin menfaati, kısa vadeli yüksek kârdan daha önemlidir.

 Piyasanın en kaliteli ürünleri en uygun fiyatlarla sunulur.

Müşterileri, memnun kalmadıkları ürünleri tartışmasız iade edebilirler.

Ürünleri koliler içinde teşhir eder, gereksiz mağaza maliyetlerinden kaçınılır.

Müşterilerine en yakın noktalarda ve en uygun fiyatlarla mağaza kiralanır.

Ürünlerin fiyatını artıracak abartılı reklam harcamaları yapılmaz.

Mağazaları, olabildiğince sade dekore edilir.

Mağazalarında, hizmeti aksatmayacak yeterlilikte personel çalıştırıIır.

 Müşterileri, ambalaja ve markaya değil, ürünün kendisine para öder

 Mağazalarda hizmet aksamayacak kadar personeL çalışır